פרחים לכבוד החג המתקרב

פרחים לכבוד החג

אחד הימים המרגשים בדיור המוגן הוא ערב חג. בימים המיוחדים הללו, מגיעים בני משפחה וחברים רבים לבקר את האנשים המבוגרים אשר גרים בבית האבות ובדרך כלל מביאים איתם פרחים צבעוניים וטריים בהתאם לפרחים האהובים על קרובי המשפחה שגרים בדיור המוגן שאותם הם באו לבקר. בכל פינה אפשר לזהות פרחים לכבוד החג, ורדים בגווני אדום, ורוד או צהוב, חמניות כפריות יפהפיות, כמה ענפים של ציפור גן עדן יוצאת הדופן, ליליות בגווני סגול בהיר, שושן צחור לבן ועוד מבחר גדול מאד של פרחים ריחניים.

במקביל מגיעים גם שליחים שנושאים איתם זרי פרחים מדהימים ביופיים והם מחפשים את האדם המבוגר שהפרחים מיועדים לו, אי אפשר לדעת מי התרגש יותר מהמעמד המיוחד, האיש המבוגר או השליח. כל אחד מהדיירים המקסימים בדיור המוגן מניח את הפרחים בתוך אגרטל יפהפה ובשעה מאוחרת יותר, לוקח את הפרחים שכל כך משמחים אותו, לדירה שלו.

רעיונות לקניית פרחים לכבוד החג

קרובי משפחה רבים מעוניינים לכבוד החג לרכוש מתנה יפה לדור הוותיקים, אך די קשה לקבל החלטה מה לרכוש עבורם. פרחים זו מתנה נפלאה אך תוך כמה ימים הפרחים הטריים נובלים, לכן חלק מבני המשפחה רוכשים עבורם זרים של פרחי משי שהם פרחים עמידים מחומר יציב שנראים זהים לפרחים האמתיים, עד שלא מתקרבים ולא ממששים לא מבחינים שאכן מדובר בפרחים שאינם אמתיים. פרחי המשי אינם זקוקים להשקיה ואפשר להניח אותם בתוך כלי יפה וליהנות מהיופי ומהברק שלהם לאורך שנים.

אופציה נוספת היא לרכוש עציץ תלוי עם שרך שערות שולמית או עציץ שיונח על הרצפה עם צמח יפהפה כמו אנטוריום או סחלב יוצא דופן. כדאי להתאים את גודלו של העציץ לשטח הקיים ובהתאם לכך גם לרכוש צמח קטן או גדול. כשמכניסים את הטבע לביתם של המבוגרים, הוא משרה עליהם אווירה נפלאה, מצב רוח מצוין ובכל יום הם נזכרים מי רכש עבורם את הצמח המיוחד.

בדירות שהן גדולות יותר או בדירות שיש בהן מרפסות, אפשר לרכוש עבור המבוגרים פרחים לכבוד החג ולשתול אותם באדנית. כך יהיו להם באדניות פרחים מלבלבים מזנים שונים. אחת האפשרויות היא לקנות עבורם פרחים שהיו בביתם בילדותם או בבגרותם כמו לדוגמה אמנון ותמר, כלניות, חרציות וכל סוג אחר של פרחים שירומם את רוחם כשהם לבד. הנכדים יגיעו אחת לתקופה ויטפלו בפרחים שבאדנית, כדי שהם לא ינבלו.

ליהנות יום יום מהחיים

הדברים הקטנים הם אלו שגורמים למבוגרים המון אושר ואם פרחים לכבוד החג הם אלו שגורמים להם לקרון מאושר אז אין דבר פשוט יותר מלתאם עבורם משלוח של פרחים לכבוד החג. כדאי להזמין עבורם בכל פעם סוג אחר של פרחים כך שייהנו מכל המגוון שקיים. ההיצע הוא מאד רחב ואפשר ליהנות מפרחי בר, טוליפים במבחר צבעים, אירוסים ופרחים עונתיים אחרים

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *