בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים

בתי אבות סיעודיים מציעים מקום מגורים ורשת ביטחון וסיוע עבור בני הגיל השלישי המוגדרים כסיעודיים, כלומר הזקוקים לעזרה וסיוע בכל תחומי החיים – כולל בביצוע פעולות שגרתיות ויומיומיות כמו הליכה, לבוש עצמאי, עמידה ואפילו ביצוע הצרכים של הגוף. אנשים אלה בדרך כלל יהיו זקוקים לסיוע צמוד של מטפל אישי שיעזור להם בכל פעולה שעליהם לבצע, יסיע אותם בכיסא גלגלים לאן שצריך ויעשה עבורם את כל מה שהם לא מסוגלים לעשות בעצמם.

בבתי אבות סיעודיים חייבת להיות התשתית המתאימה למגורים של אנשים המוגדרים כסיעודיים. המעברים, המסדרונות והמעליות צריכים להיות רחבים וגדולים, ללא מחסומים או חפצים העלולים להוות מפגע או סיכון למי מההולכים בהם, החדרים צריכים להיות מספיק גדולים כדי שיהיה מספיק מקום ללא צפיפות גם עבור הדייר הסיעודי וגם עבור המטפל הצמוד שלו וכמובן להיות בעלי מרחבים גדולים ושטחים רחבי ידיים על מנת להכיל את הדייר, המטפל הסיעודי ואת האורחים שיגיעו לבקר ולהתארח.

בתי אבות סיעודיים = רשת תמיכה רפואית

מעבר לכך יציעו בתי אבות סיעודיים רשת תמיכה רפואית וסוציאלית הן עבור הדייר עצמו והן עבור בני משפחתו או המקורבים אליו. רופא, אחות, שירות של קניית תרופות או עזרים בבית מרקחת קרוב, עובדים סוציאליים, פסיכולוגיים וכל איש מקצוע שיכול להנעים את הזמן ולסייע להבין עד תום את המצב הרפואי של הדייר וההשלכות שיש למצב זה. כדאי מאד להיעזר באנשי מקצוע אלה ולקבל מהם את כל המידע והסיוע הדרוש. כמובן שאין להסס ואפשר לפנות אליהם בכל שאלה ובכל תהיה הקשורות לנושא.

בתי האבות הסיעודיים מתאימים לאירוח אנשים בגיל השלישי שמצבם הבריאותי לא אמור להשתפר ולכן מה שחשוב ביותר הוא התמיכה האישית, הנפשית והרגשית הן עבור הדייר עצמו והן עבור בני המשפחה שלו או האנשים המקורבים אליו. כך התקופה הלא פשוטה הזאת עוברת באופן נעים, חיובי ואופטימי ככל האפשר.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *