בתי אבות עצמאיים

בתי אבות עצמאיים

בתי אבות עצמאיים הינם בתי אבות שלא משויכים לרשת או כאלה שכן משויכים לרשת אך לא מקבלים סיוע או תקציבים מהמדינה לצורך פעולתם. בתי אבות כאלה יציעו בדרך כלל שירותי בוטיק ורמה גבוהה יותר של מגורים בשל העובדה שהכסף שלהם מגיע אך ורק מהדיירים שגרים אצלם, כלומר בוחרים לקבל את שירותי הבוטיק ולכן משלמים את סכומי הכסף הנדרשים לשם כך. העלויות תהיינה בדרך כלל גבוהות הרבה יותר אך תמיד יהיה מי שיבחר בדרך חיים זו וישלם כל סכום כסף לשם כך.

באופן כללי ניתן לומר שבתי אבות עצמאיים מציעים שירותים דומים לאלה שמציעים בתי אבות המשויכים לרשתות או כאלה – שירותי רפואה ואחיות מסביב לשעון, שירותי פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית, סופרמרקט או מכולת על מנת שיוכלו הדיירים להצטייד במצרכי המזון הדרושים להם ואפילו סניף של הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. בתי אבות רבים גם מציעים שירותי משפט מטעם עורך דין מוסמך ומקצועי בתחום של צוואות ודיני ירושות.

רעיונות ופתרונות בבתי אבות עצמאיים

בבתי האבות העצמאיים לא בוחלים באמצעים ומציעים שלל רעיונות ופתרונות לשעות הפנאי של הדיירים – חוגי יצירה ואומנות, חוגי ספורט ותנועה למי שכמובן מסוגל לכך מבחינת המצב הגופני שלו, הצגות, מופעים, ערבי שירה בציבור, קונצרטים והופעות סטנד אפ. בנוסף ישנם בבית האבות מרחבים שבהם ניתן לטייל, להסתובב ולשחק באופן עצמאי – משחקי קלפים או קופסא, לשתות קפה ולאכול עוגה, תהיה גינה רחבת ידיים כדי לשבת בחוץ וליהנות מהאוויר הצח ועוד.

בבתי האבות העצמאיים ניתנים בעצם כל השירותים הדרושים לבני הגיל השלישי וכל דייר יוכל לקבל את השירותים שלהם הוא זקוק על מנת לשמור על איכות חיים גבוהה ככל האפשר. עובדי בית האבות עושים כל שביכולתם כדי להנעים את זמנם של הדיירים ולהקל כמה שרק אפשר על מי שנמצא במצוקה כלשהי או שזקוק לעזרה ותמיכה מידיים. כמובן שבני המשפחה או המקורבים נמצאים תמיד בקשר עם הנהלת המקום ויודעים בדיוק מה קורה עם המכר שלהם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *