נעליים נוחות בגיל השלישי – מדוע זה חשוב?

נעליים נוחות בגיל השלישי

יציבה נכונה באמצעות נעליים נוחות מסייעת לשמירה על הבריאות

אחת מהסיבות שבגללן אתם בוודאי שוקלים לעבור לגור בדיור מוגן, היא השכנות לבני גילכם והעובדה כי מבחינה חברתית אתם עתידים להיות מוקפים באנשים שממש כמותכם, מעוניינים להעניק לעצמם מתנה: איכות חיים משופרת בגיל השלישי. זהו השלב הזה בחיים, שבו מותר לכם כבר לעשות כל מה שאתם רוצים לעשות ואפשר כבר להישען לאחור ולנוח. מצד שני, אין כל סיבה שהמנוחה מהלחצים, השגרה האינטנסיבית והחששות שהיו שייכים לגידול הילדים בגילאים צעירים יותר – לא תכלול בתוכה גם הנאה ממגוון הדברים שהחיים עוד יזמנו לכם בהמשך, לרבות צעידה בנעליים נוחות בטיולים בשטח, בילוי עם האהובים שלכם או כל פעילות מהנה אחרת.

להישאר באופנה בכל מקום ובכל גיל

חלק בלתי נפרד מהרצון להישאר מעודכנים ולהרגיש צעירים, הוא הצורך להתלבש לפי צו האופנה. בימינו אין זה נדיר לפגוש סבתות מבוגרות נועלות מגפיים שהן ראו במגזינים הכי נחשבים, או גברים קשישים לבושים במעילי צמר מסוגננים או חובשים כובע מעוצב. למעשה, הנכדים שלכם ממש ישמחו לראות אתכם משקיעים בעצמכם ובמראה החיצוני שלכם. אתם כדור המבוגר של המשפחה, יכולים ואף צריכים לשמש דוגמה לדור הצעיר – ואין כל בושה בכך שעדיין יש לכם תשוקה לטרנדים אופנתיים ורצון עז להיראות נהדר – וזה מתבטא בקניית נעליים איכותיות, שמירה על תסרוקת מוקפדת ואפילו רכישת מוצרי טיפוח יוקרתיים, שייתכן שלא הרשיתם לעצמכם ליהנות מהם עד היום.

להשתייך לחברה ולהרגיש חלק משמעותי בתוכה

חלק עיקרי במוטיבציה לעבור לדיור מוגן, הוא הרי הרצון להשתייך לקהילה שבה האנשים נעימים זה לזה ולהרגיש שייכים לקבוצת אנשים בעלי עניין דומה. קל הרבה יותר לעשות את זה בגילאי העשרים והשלושים, שבהם אתם עדיין נפגשים באופן שוטף עם בני אדם רבים. אך עבור לא מעט מבוגרים מעל גיל 70 הנושא החברתי כבר מקבל חשיבות פחותה בהרבה – וזה חבל מאוד.

האופנתיות והצורך להישאר חלק מהעולם החדש, היא לא רק האופן שבו אתם משתקפים מול המראה בלבושכם החגיגי, אלא גם באה לידי ביטוי בכלל הדרכים שבהן אתם בוחרים להישאר מעודכנים. במקום שהקשר שלכם אל העולם כפי שהוא מתרחש כיום, יהיה באמצעות הנכדים בלבד – אתם יכולים לייצר לעצמכם חיים חדשים ומלאים בזכותם של החברים החדשים שלכם, אשר מתמודדים עם אותם האתגרים כמותכם וישמחו כמובן אף הם, לאוזן קשבת של אדם מבוגר ובעל ניסיון חיים עשיר.

מעקב רפואי צמוד למניעת כאבים ולשיפור איכות החיים

האיזון העדין בין שמירה על הערך העצמי, תוך חיזוק הבטחון והשייכות לקבוצה – ובין הבנה כי לגיל ישנן משמעויות שאין להתעלם מהן, חייב להישמר בצורה מיטבית על מנת שתוכלו להרגיש שאיכות החיים שלכם באמת משופרת, כפי שתמיד חלמתם. מעבר לדיור מוגן וקבלת מעטפת של הגנה שבין היתר כוללת גם שירותים רפואיים צמודים, יאפשרו לכם להרגיש בטוחים בתוך עולמכם ומתרגשים לקראת העתיד.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *