מחפשים מתנה לבר מצווה לנכד? שמחו אותו עם אופניים חדשים

אופניים חדשים הם דרך נפלאה להעניק לנכד כלים חשובים לחיים

חגיגות בר המצווה של הנכד הן מרגשות מאוד, אבל עבור הסבתא והסבא הגאים שלו – אפילו יותר מכולם. אין ספק שגיל שלושה עשרה הוא ציון דרך ולכן נדרשת מתנה מיוחדת ורבת משמעות, כדי לציין את יום ההולדת הזה. יש להניח שמתנה כמו כסף, הילד החוגג יקבל מקרוביו האחרים ולכן דווקא מהסבים שלו – מוטב שיקבל שי שיש בו ערך רב, כזה שייזכר בליבו לעוד שנים רבות. אופניים חדשים נחשבים למתנה יוקרתית ומיוחדת ולכן כשאתם תעניקו לנכד פריט שכזה, למעשה אתם מעניקים לו "על הדרך" גם תחושה חדשה וחזקה של עצמאות.

אופניים חדשים לנכד – מתנה מושלמת לבר המצווה

כדי למצוא זוג אופניים המתאימות לגילו של ילד, שאיננו כבר ילד בעצם אבל הוא עדיין לא מבוגר, חשוב להתייעץ עם גורמי מקצוע. תוכלו לבדוק אצל יבואן אופניים חשמליות ומכאניות לגבי ההצעות שלו לדגמים נכונים לגיל ההתבגרות, מתוך דגש על רכישת דגם שיהיה מתאים הן מבחינת הגודל הפיזי והן בהיבט מורכבות הרכיבה.

אם תרצו לשמור את המתנה הזו כהפתעה גם מפני הוריו של הילד, אך אינכם בקיאים בנוגע לדגמי אופניים ספציפיים שהם רלוונטיים, סיוע של איש מקצוע שכזה יעזור לכם מאוד – הן לבחירת הזוג הנכון של האופניים והן בהיבט המחיר והבנת טווח העלויות המקובל.

כדאי לעקוב אחר מבצעים כל השנה

אופניים איכותיים עולים לא מעט כסף ועבור הדגמים החדשים והיוקרתיים ביותר – מדובר לעיתים בכמה אלפי שקלים. כדאי להבין, לפני הכל, מהו התקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומוכנים להקדיש לצורך המתנה הזו. מוטב שלא לחכות לרגע האחרון כדי לקנות את הדגם המועדף, אלא לבחון מבצעים והנחות בחודשים שלפני החגיגה.

כמו בכל ענף במשק, גם חנויות ספורט ויבואני אופניים מציעים הנחות בתקופות קבועות כמו חגים ולפעמים המבצעים מגיעים "בהפתעה", כאשר נכנסים דגמים חדשים ומוזילים במעט את הדגמים הקודמים של האופניים. למידת השוק ויכולת להבין מהו באמת מחיר משתלם, יעזרו לכם למצוא זוג אופניים בעלות סבירה – מבלי להתפשר על איכות וכך תוכלו להעניק לנכד שלכם את הטוב ביותר.

הנכד לא יודע לרכב? תוכלו לשכור עבורו מורה פרטי

ייתכן ויתגלה שנער הבר מצווה כלל אינו יודע לרכוב, אך אין זה אומר שתצטרכו לוותר על המתנה הנהדרת שהתכוונתם לתת לו. בעלות של כמה מאות שקלים, תוכלו לשכור עבורו מורה פרטי ללימוד רכיבה. כך תוכלו לאפשר לנכד ללמוד רכיבה נכונה מבעל מקצוע ולמעשה תעניקו לו מתנה כפולה.

כאשר הנכד יעלה לראשונה על האופניים החדשים שלו, לאחר שלמד לרכוב, הוא יתמלא בגאווה ויהפוך לעצמאי יותר. פיתוח היכולות הללו, גם אם לא ישירות מכם אבל כן בזכותכם – יעצימו גם אתכם בתור סבתא וסבא, בכך שתוכלו להרגיש תמיד שתמכתם בנכד האהוב בעוד שלב חשוב בחייו וסייעתם לו ללמוד דבר חדש וחשוב כל כך.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *