חיי חברה ובילוי

חיי חברה ובילוי

חיי חברה ובילוי הם ענף חשוב מאד שיהיה בכל בית אבות או מקום של דיור מוגן. גם אנשים בגיל השלישי שאינם עצמאיים או מתפקדים באופן מושלם בכוחות עצמם זכאים ליהנות מפעילויות חברה ותרבות על מנת להנעים על עצמם את השהות במקום שבו הם גרים. חיי החברה יכולים להיות מגוונים וכמובן שונים בין מקום למקום אך העיקרון דומה – חוגים, הופעות, קונצרטים ופעילות יצירה – כל אלה ובמבחר גדול יאפשרו לכל דייר ולכל דיירת לבחור את הפעילות הרצויה והמתאימה להם בדיוק.

אפשרויות התרבות והחברה הם כלי חזק מאד של בתי אבות ומקומות דיור מוגן בשיווק שלהם עצמם כי חשוב מאד לכל דייר עתידי לדעת לאן הוא מגיע ואילו אפשרויות יש לו להעביר את הזמן בנעימים. חוגי יצירה שונים, פעילות ספורטיבית למי שיכול מבחינה רפואית, הצגות, אזור למשחק או פעילות חופשי – כל אלה מהווים מעט מהרעיונות המתאימים לפעילויות מסוג זה. בנוסף ניתן לארגן ערבי פעילות מיוחדים בחדר האוכל בנושא מסוים, מסיבות או אירועים בחגי ישראל.

חיי חברה ובילוי בדיור מוגן

אי אפשר לדמיין בית אבות או דיור מוגן ללא תכנית ענפה, מגוונת ומעניינת של חיי חברה, בילוי ותרבות. במקום כזה או אחר עשויים לגור דיירים רבים שלא יוכלו מסיבות שונות לצאת מהמקום ולכן עליהם למצוא תעסוקה במשך רוב שעות היום בין כותלי המבנה (אם לא במשך כל שעות היממה). עבורם נבנית מערכת שבועית, חודשית ושנתית של פעילויות שבהן הם יכולים לקחת חלק וכך הזמן יעבור להם בצורה נעימה וללא שעמום.

כאשר אדם מתעניין במעבר לגור בבית אבות או דיור מוגן חשוב שהוא יברר לעומק מה התכנית המוצעת לדיירים מבחינת תרבות וחברה וכך יוכל לבסס את ההחלטה שלו האם לעבור למקום מסוים או שהתכנית אינה מספקת אותו והוא מחפש תכנית מגוונת או מעניינת יותר. כאשר ימצא פעילויות המעניינות אותו ופוגשות את תחומי התחביבים שלו – יוכל לעבור לגור וליהנות מכל התכנים המוצעים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *