פיתוח של אתרים תדמיתיים ותרומתם הגדולה לעסק

החשיבות הגדולה של בניית אתרים תדמיתיים

 אתר האינטרנט הוא חלון הראווה של כל עסק, בכל תחום שבו הוא עוסק ולכן קיים צורך להקים אתרים תדמיתיים וזאת כדי להגביר את הנוכחות של החברה ואת המידע על פעילותה ברשת.

אחת מאבני היסוד של כל עסק הוא המוניטין שהוא צבר במשך השנים, בזכות הפעילות העסקית הייחודית שיצרה תדמית מסוימת לחברה. הציבור מכיר בדרך כלל רובד אחד של הפעילות אך לא את כל המעטפת של העסק, אם יש לו כמה וכמה שלוחות שעוסקות בנושאים זהים, או קשורים זה לזה. נקודת המוצא של כל עסק היא הרצון למכור את המוצרים שהוא מייצר, מייבא או משווק. כדי להגיע לחשיפה מקסימלית, על העסק לבצע כמה פעולות שיווקיות. החשיבות הגדולה של בניית אתרי תדמית נובעת מכך שזו הדרך הבסיסית שבה הגולשים יכירו את התוכן באתר, יגלשו ברבדים שלו ויכירו באופן מעמיק את הפעילות העסקית של החברה.

המערך הרוחבי מאפשר לגולשים לתהות על קנקנו של העסק ולהבין מה מבדל אותו מאחרים ומה מיוחד במוצרים שלו, לעומת המתחרים.

הגולשים יוכלו לקרוא מאמרים מקצועיים על המוצרים השונים, להיכנס לכל הקטגוריות ולהבין אילו פריטים קיימים, דגמים, צורות, צבעים, מידות וכל מידע רלוונטי נוסף. הנוחות שבה הגולש שואב את הנתונים, הופכת אותו במקרים רבים מגולש ללקוח פוטנציאלי.

ההכנות לקראת בניית אתרים תדמיתיים

בעת ההכנות לבניית אתרים תדמיתיים יוצאים מתוך נקודת הנחה שהגולש לא יודע דבר ויש לו להגיש לו את כל האינפורמציה על מגש של כסף, בדרך נינוחה וקלילה.

החשיבות הגדולה של בניית אתרים תדמיתיים מובילה את בוני האתרים למסלול הראשון שכולל סיעור מוחות עם הנהלת החברה כדי לקבל את מרב המידע על העסק. ככל שיהיה להם יותר מידע, רמת האפיון תהיה גבוהה הרבה יותר וכך ייהנה כל גולש מהערך המוסף ומהלמידה הרבה, מתוך האתר התדמיתי.

רוב אתרי האינטרנט התדמיתיים נבנים תוך תוספת של אופציה רספונססיבית, כדי שהגולשים יוכלו ליהנות מאיכותה של הגלישה בסמרטפון בדיוק כמו במחשב.

הקשר עם הלקוחות

לאור החשיבות הגדולה של בניית אתרי תדמית, הלקוחות גולשים באתר, נשאבים לאט לאט פנימה, עוברים בין המסכים, נכנסים לקישורים ובמקרים רבים מוצאים את עצמם בדף של החברה, באחת מהרשתות החברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם.

זוהי נקודת מפנה בקשר בין העסק ללקוחותיו כיוון שמתחילה אינטראקציה ביניהם, הגולשים נחשפים גם לכל ההתנהלות ברשתות החברתיות, לפוסטים, לסרטונים, לתמונות ולמידע הנוסף.

הצעד הבא של הלקוחות יהיה הגעה לעמדות המכירה הווירטואליות ורכישה של מוצרים. בכך הושגה המטרה הראשונית של הפיתוח העסקי.

חברות אשר מבינות לעומק את החשיבות הגדולה של בניית אתרים תדמיתיים ואת היתרון העצום של החברה בעקבותיו, יבנו אתר כזה בהקדם.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *