מוטורי אבל עדין: דרכים להתנייד בעיר ולהרגיש בכפר ב-2020

כלים מוטוריים עדינים נקראים כלים מוטוריים חשמליים-קלים. אלו הם כלים שיכולים לנייד אתכם מנקודה X לנקודה Y מבלי לסרבל את הדרך שלכם עד הגעתכם ליעד המבוקש. אז בלי סרבולים מיותרים, קבלו את כלי התחבורה הקלים המומלצים ל-2020.

אם עד היום אנשים התניידו בעיקר באמצעות אופניים בתוך העיר, הרי שבשנת 2020 אנחנו עדים לנוכחותם של הרבה יותר קורקינטים מסוגים כאלו ואחרים. הקורקינטים אמנם חדשים בנוף האורבני, אבל אין ספק שהם נהפכו לפופולאריים מאוד בזמן יחסית קצר. וכעת זה הזמן הכי טוב להדגיש את הפרט הבא – אתם חייבים לזכור ששיפורי קורקינטים הם לא רק לא חוקיים. שיפורי קורקינטים עשויים להיות מסוכנים מאוד. בשורה התחתונה, אל תתגרו במזל שלכם. הנה מידע בנושא:

תחבורה קלה – ניוד קל בתוך העיר עם כלי תחבורה של 2020

מעבר לקורקינטים, אנחנו רואים הרבה יותר קלנועיות (ניתן גם לקרוא להן קולנועיות). קלנועית זוגית היא אופציה מעולה עבור ניוד בתוך העיר, אבל גם בכפר. כדאי לדעת, קלנועיות בדרך כלל מיועדות לנסיעה גם בכביש עירוניים וגם בשבילי כורכר.

כמובן, אין שום טעם לנסות לקחת את הקלנועית לשבילי כורכר גסים ואגרסיביים. תוואי שטח מהסוג הזה יגרום להריסת הקלנועית. בימינו ניתן לראות לא מעט קלנועיות גם במושבים ובקיבוצים, לא רק בעיר. אגב, ב-2020 כבר יש לא מעט קלנועיות חשמליות שמסוגלות להשתלב בתנועה עירונית ללא שום בעיה.

אילו עוד דרכים מומלצות לניוד בתוך העיר ובכפר?

מלבד מה שציינו עד כה, ב-2020 אנחנו כבר רואים גם המון אופניים חשמליים מסוגים כאלו ואחרים. למעשה, אם אתם מומחי רכיבה שכאלו ואוהבים את זה, אתם יכולים להתגייס לשורות עובדי חברת וולט. אתם תעבדו עם הכלי האישי שלכם, ככה שתרגישו הכי בנוח.

וכמובן, אחרון חביב, אנחנו רוצים לדבר על הדרך הקלאסית ביותר להתנייד בתוך העיר וגם בכפר. אופניים רגילים. אופניים רגילים הם דרך נפלאה לשמור על כושר, בין אם אתם צעירים או מבוגרים יותר. לא מדובר בספורט מאוד אינטנסיבי, אבל אכן מדובר בסוג ספורט מאוד מומלץ על פי דעת רופאים ומומחים.

מה עוד כדאי לדעת לגבי ניוד בשנת 2020  

אם אתם דווקא נמנים בין האנשים אשר אוהבים הליכות רגליות, כמובן שזו גם כן דרך נפלאה להפעיל את הגוף. לבסוף, נסו להימנע כמה שיותר משימוש בתחבורה ציבורית בימי הקורונה. אם יש משהו אחד שלא מומלץ לעשות, זה כמובן להשתמש במקנים ציבוריים.

ככל שתמעיטו שימוש במתקנים ציבוריים, ככה תוכלו להיות חשופים פחות לנגיף. ואם אתם רוכשים קלנועית משומשת יד 2, תדאגו קודם כל לבצע חיטוי לפני שאתם משתמשים בה. בסופו של דבר, הכי חשובה היא הבריאות שלכם. בהצלחה, סעו בזהירות!

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *